Взуття від “Лавенти” — це натуральна шкіра, висока якість і вишуканість

Друк e-mail

Середа, 29 лютого 2012, 09:45

Елегантність починається із взуття. Бо яким би багатим не був одяг, черевики зі шкірзамінника можуть зіпсувати весь ваш представницький вигляд. І здоров’я теж у великій мірі залежить від того, що у вас на ногах, — добротні шкіряні чобітки, яким не страшні ні сніг, ні весняна відлига, чи синтетична взуванка, яка не рятує від холоду та мокви. А ще комфортне взуття — це добрий настрій, життєва впевненість, рух до успіху.
Саме таке чоловіче та жіноче взуття — винятково з натуральної шкіри, модельне і зручне — виготовляє ПрАТ “Лавента”, продукція якого користується попитом не тільки в Черкасах і області, а і в Україні. Висока якість виробів черкаських взуттєвиків неодноразово відзначалася на різноманітних всеукраїнських виставках-ярмарках і конкурсах, що засвідчують  дипломи, почесні грамоти та подяки. А якщо взяти до уваги, що сьогодні в світі лише 10 відсотків взуття виробляється з натуральної шкіри, а решта — з її замінників, то це підприємство, яке діє у вітчизняній взуттєвій галузі понад 50 років, взагалі можна вважати унікальним.
25 років його очолює Леонід Яремюк, який разом з трудовим колективом проводить підприємство крізь непрості економічні випробування і добивається того, що торгова марка “Лавента” продовжує незмінно залишатися еталоном якості на взуттєвому ринку.

Леоніде Пилиповичу, сьогодні магазини і базари перенасичені взуттям. Передусім — імпортним. Як вашому підприємству вдається утримувати свій рейтинг у цьому розмаїтті роздрібних торговельних пропозицій?
— Той, хто хоч раз придбав взуття “Лавенти”, в тому числі і в наших фірмових магазинах, які діють у Черкасах уже не один рік,  як правило і надалі віддає перевагу саме нашій продукції. Самі ноги, так би мовити, ведуть покупця до нас, бо вони вже відчули, яка це розкіш — бути взутими у виріб із дійсно натуральної шкіри, зручний, екологічно чистий, ноский при щоденному використанні і за будь-якої погоди. Всі ці характеристики досягаються завдяки тому, що взуття ПрАТ “Лавента” виготовляється тільки з якісних шкірматеріалів та комплектуючих від провідних фірм України та Європи, в ньому застосовуються шкіряні підкладки рослинного методу вичинки, які безпечні для здоров’я людини. Взагалі, всі складові частини для виготовлення взуття: клей, хутро, підош­ви, устілки тощо — найвищого гатунку, бо й співпрацюємо ми тільки з відповідальними постачальниками.
Приваблює людей і цінова політика нашого підприємства, яка є досить прийнятною для покупців навіть з менш ніж середнім достатком.
Влаштовує наша продукція і різні вікові групи населення, бо “Лавента” зважає на потреби старшого покоління і завжди йде в ногу з модою. Для цього кожного сезону ми оновлюємо до 70-ти відсотків асортименту. І наші нові колекції — це завжди стильні моделі, неповторні деталі та аксесуари.
До речі, “Лавента” видає гарантійні талони якості на кожну продану пару, які дійсні не на 14 днів, як це в основному й практикується зараз у торгівлі, а на 70 днів. Усе це доводить, наскільки ми впевнені в якості своєї продукції.

 


— Ця зима була непростою для взуттєвиків, які підготували зимову продукцію, а от реалізувати її так і не встигли, бо тепла осінь стояла аж до січня. А коли в лютому вдарили сильні морози, люди вирішили —  це ненадовго, тож перебігаємо до березня в тому взутті, що є.
— Безумовно, непередбачувані погодні умови додали економічних складнощів і нам: реалізація зимового взуття майже зупинилася. Та й легка промисловість, багато підприємств якої працюють у сезонному режимі, торгівля теж зазнали збитків: “не пішов” теплий одяг — светри, шапки, пальто, дублянки тощо.
Утім, причина такого спаду не тільки в цьому — досить суттєво знизилась платоспроможність населення. Низькі зарплати, пенсії при стрімкому зростанні цін на продукти харчування, житлово-комунальні послуги — все це далося взнаки.

 

 


Не може не тривожити й активна наповнюваність внутрішнього ринку імпортними товарами. В тому числі — і взуттям. Стрімко зростають поставки з Китаю, Туреччини, інших  країн. Здебільшого це вироби зі шкірзамінників, тобто полімерного матеріалу, який навіть нейтральним до здоров’я людини не назвеш. Але люди купують, вважаючи, якщо це імпорт — значить, сама досконалість. До того ж воно ще й дешеве.
Безумовно, сучасні технології дозволяють виготовляти і штучну шкіру, і взуттєвий текстиль високої якості та привабливого вигляду, з яких можна компонувати яскраве модельне взуття. Але в будь-якому разі це все ж таки не натуральний продукт. Втім, це особиста справа кожного — що йому носити.
Інша справа, що наші громадяни, купуючи цей імпортний ширвжиток, тим самим розвивають економіку інших країн. З іхніх кишень, конвертуючись у валюту, гроші витікають за кордон, інвестуючи взуттєву промисловість, на жаль, не нашої Батьківщини.  Підприємства ж легкої промисловості, не маючи достатнього для них ринкового попиту, не можуть розвиватися, впроваджувати новітні технології, і за таких умов продукція багатьох з них залишається неконкурентоспроможною. А оскільки вони пов’язані з багатьма суміжними галузями, то ці гальмівні процеси впливають і на постачальників. Держава ж у результаті втрачає мільярди гривень.
Ще на початку 90-их років легка промисловість України, однією з підгалузей якої є взуттєве виробництво, виготовляла  продукції на суму до 15-ти мільярдів доларів, у ній було зайнято півмільйона кваліфікованих працівників, а  разом із суміжними галузями — майже мільйон. Галузь забезпечувала 11 відсотків промислового виробництва України, майже стільки ж як чорна металургія. За останніми ж офіційними даними, сьогодні в легкій промисловості налічується трохи більше 100 тисяч робочих місць. Але це ще не означає, що всі ці люди мають повноцінний цикл роботи і отримують відповідну до їхніх потреб зарплату.
До цього часу не розроблено реальних механізмів захисту вітчизняного товаровиробника, зате кордони для імпорту товарів легкої промисловості, в тому числі і взуття, відкрито навстіж. Інтервенція дешевого і, здебільшого, неякісного взуття особливо активізувалася в 2005-му та 2010-му роках — коли були суттєво знижені ставки ввізного мита. Продовжується вона й дотепер, наслідком чого є те, що трохи не кожний українець купує китайську, турецьку або ж іншу низькопробну взуванку. Національні ж інтереси до уваги не беруться, бо вони суспільству, по суті, не прищеплені.
— Слід сказати, що імпортному товару в нас ще за часів Союзу завжди віддавалася перевага. Тим більше — взуттю, бо вітчизняне важко було назвати модельним.
— Тоді було інше завдання:  забезпечити все населення країни взуттям — добротним, якісним, дешевим. Моді відводилось другорядне місце, а конвейєрне виробництво, як і постійне нарощування планових зобов’язань, просто не давали можливостей для виготовлення модельного, тим більше ексклюзивного взуття. І все ж воно було, в тому числі і завдяки таким невеликим підприємствам, як наше, яке тоді називалося Черкаська обласна фабрика ремонту та індивідуального пошиву взуття “Ремвзуття”. До речі, й імпортне взуття завозилося в ті часи на внутрішній ринок лише від провідних світових фірм, а не так, як зараз, — безрозбірливо і безвідповідально стосовно здоров’я людей, які цей непотріб носитимуть.
Щодо якості сучасного віт­чизняного взуття, то воно у більшості своїй не поступається кращим світовим зразкам. Так, на “Лавенті” запроваджені новітні технології, більшість виробничих процесів механізовано, а якість натуральної сировини і комплектуючих деталей для взуття, які ми отримуємо від своїх постачальників, бездоганна. Наші фахівці добилися форми стійкості взуття, яка відповідає світовим параметрам, а модельєри створюють унікальні колекції, які привертають увагу спеціалістів і покупців. Взагалі, всі наші підрозділи — закрійний, заготівельний, пошивочний цех, виробничий відділ, інженерно-технічний персонал — працюють із повною віддачею, ініціативно і з відповідальністю щодо наших споживачів. Ми створюємо взуття вітчизняного виробництва і воно мусить бути кращим! Щоб люди, демонструючи свої обновки, могли з гордістю говорити: це — від “Лавенти”, а значить — українське!
Це доволі непроста робота — шити взуття з натуральної шкіри, а не з синтетичного полотна. І професіоналізм тут повинен бути надвисоким — від розкрою до безпосередньо пошиття та обробки деталей. Але й працюють у нас справжні майстри своєї справи, багато з яких присвятили взуттєвому виробництву 20, 30, а то й більше років життя. Майстер заготівельного цеху Лідія Варфоломіївна Далібу, заступник директора Олена Іванівна Васильченко, начальник відділу збуту Людмила Василівна Таранова — взагалі, кожного з 90 працівників нашого підприємства можна назвати творцем сучасного вишуканого і водночас практичного взуття марки “Лавента”. Придбати його можна в наших фірмових магазинах у Черкасах за адресами: вул.Кірова, 48; Хрещатик, 225 та Гоголя, 274, що знаходиться на Центральному ринку.
У цьому році бренду “Лавента” виповнюється 15 років. І досягнуто було за цей час немало. Передусім тому, що ми всім серцем прагнули створити таке взуття вітчизняного виробництва, яке б припало до душі українцям. І ми це зробили. Хотілося б, щоб цей зв’язок між нами — українськими виробниками і споживачами нашої продукції — ставав дедалі міцнішим і тим самим сприяв розвитку економіки нашої держави, її промисловому потенціалу та національній єдності.
Любов до України, бажання бачити її процвітаючою повинні проявлятися в конкретних справах. Ми виготовляємо якісну продукцію, ви її купуєте, спільно ж ми створюємо фундамент для фінансової та соціально-економічної міці держави, будуємо таку країну, в якій хочеться жити і якою можна пишатися.

Інтерв’ю вела
Наталя Віргуш

 





 

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Новини - Наживо

Стрічка новин